ігрова технологія from yulia0502
В сучасних умовах гуманізації й демократизації
навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. У
книзі «Сто порад учителю» він писав: „Немає абстрактного учня. Мистецтво й
майстерність навчання та виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й
можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...” Вважаю,
що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті, пробудити чи
розвинути в дитині те творче зернятко, яке є в кожному, бо закладене там природою,
а також сформувати
всебічно розвинуту гармонічну особистость.
Розвивати здібності учнів можна по-різному. Окремі учні переважно
самостійно тренують свої задатки, щоб розвинути їх у здібності, і удосконалюють
свої здібності, для того щоб вони стали творчими. Але для розвитку здібностей
більшості школярів важливою є саме роль учителя. Завдання педагога – керувати
процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати
ситуації, що сприяють активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву,
асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно
вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.
І єдиним найефективнішим засобом досягнення цієї мети є застосування на
уроках сучасних технологій навчання, що враховують
індивідуальність кожного учня. Однією із таких технологій є
ігрова технологія навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар