четвер, 21 січня 2016 р.

Ігрова технологія навчання

ігрова технологія from yulia0502
В сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. У книзі «Сто порад учителю» він писав: „Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання та виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...” Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті, пробудити чи розвинути в дитині те творче зернятко, яке є в кожному, бо закладене там природою, а також сформувати  всебічно розвинуту гармонічну особистость.
Розвивати здібності учнів можна по-різному. Окремі учні переважно самостійно тренують свої задатки, щоб розвинути їх у здібності, і удосконалюють свої здібності, для того щоб вони стали творчими. Але для розвитку здібностей більшості школярів важливою є саме роль учителя. Завдання педагога – керувати процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.


І єдиним найефективнішим засобом досягнення цієї мети є застосування на уроках сучасних технологій навчання, що враховують індивідуальність кожного учня. Однією із таких технологій  є  ігрова технологія навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар